joi, 5 aprilie 2012

Prajitura pufoasa cu mere


Tocmai am scos-o din cuptor si miroase exceptional! Va spun cu inima pe inima ca abia am reușit sa astept sa se raceasca..iar pozele le-am făcut cu mare graba! Este cea mai pufoasa prajitura cu mere pe care am mâncat-o vreodată!!!! Merge de minune la cafeaua de dimineața pentru ca se topeste pur si simplu iar prepararea este o joaca de copii.

Ingrediente: 3 mere, 210 gr zahăr, 250 gr unt, 3 oua, 250 gr faina, 1 plic praf de copt.

Preparare: am lăsat untul sa se inmoaie la temperatura camerei, l-am amestecat cu zaharul framantand bine cu mana, apoi am folosit mixerul pentru a incorpora si galbenusurile. Am adăugat faina ( amestecata cu praful de copt ) cernuta printr-o sita in câteva transe, obtinand un aluat destul de compact.


 Am bătut albusurile spuma apoi le-am adăugat la aluat amestecand încet. Am uns cu unt si am tapetat cu faina o tava de tort 


in care am turnat aluatul, niveland bine totul. Am tăiat merele feliute subtiri pe care le-am introdus in aluat pe toată suprafața. 


Am băgat tava la cuptor ( preincalzit ) la 180 grade timp de 40 minute. Am scos tava de la cuptor si am lăsat câteva minute sa se raceasca prajitura apoi am devorat totul cu o cafeluta cu lapte.


 Gustul e absolut divin! Sa aveți pofta!

Un comentariu:

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!