joi, 5 aprilie 2012

Pasca cu ricotta si spanac


Se apropie Pastele, toată lumea pune pe masa mancarurile cele mai alese. In loc de pasca traditionala, puteți încerca ceva nou, o pasca cu spanac foarte consistenta si cu un aspect demn de masa de Paște.

Ingrediente: 2 foi de placinta ( foietaj ), 600 gr spanac congelat, 300 gr ricotta, 100 gr parmezan razuit, 7 oua, 1 galbenus de ou, sare, piper.

Preparare: am pus la fiert într-o oala apa cu putina sare si am pus spanacul in oala cu apa sarată pentru câteva minute. Într-o alta oala am pus 4 oua la fiert timp de 8 minute. Am scurs spanacul, l-am racit si l-am tăiat marunt apoi am decojit ouăle fierte.


 Într-o tava rotundă am asezat prima foaie de aluat, cu tot cu hartia de copt. Am amestecat spanacul cu ricotta, ouăle si parmezanul,


 apoi am condimentat cu sare si piper. Am turnat amestecul in tava si am nivelat cu o lingura. Am făcut 4 găuri si am pus ouăle fierte întregi


 iar deasupra am asezat a doua foaie de aluat. Am taiat aluatul in exces de pe margini, am singular bine de jur imprejur iar cu aluatul rămas am făcut mici decorațiuni cu care am decorat pasca. Am uns toată suprafața cu un galbebus bătut cu putina apa apoi am băgat tava la cuptor ( preincalzit ) la 190 grade timp de 45 de minute. 


Am scos tava de la cuptor, am îndepărtat hartia de copt si am servit felii caldute. Mmmm..delicioasa! Iar ouăle întregi sunt cu adevărat aspectuoase atunci când tăiati pasca. Musafirii o sa fie foarte incantati! Sa aveți pofta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!